tisdag 12 juli 2011

Israel kommer med en ny lag - Förbjudet att bojkotta


Ännu ett smart steg Israel visar. Parlamentet i Israel har röstat fram att det är förbjudet att bojkotta Israel. Personer eller organisationer som uppmanar till bojkott av Israel kan nu straffas. Hur vettiga är de på en skala? Jag visste å ena sidan att Israel har inga gränser i sin politik men nu börjar det faktiskt ta priset! Eller är det desperat steg från deras sida då det faktiskt är många som bojkottar Israel.

Jag är en av de som gör det. Jag köper inte produkter från Israel, jag försöker undvika företag som har med Israel att göra i det bästa mån jag kan. Jag bojkottar Israel! Ska de straffa mig nu, eller?

Tycker faktiskt att alla ska bojkotta Israel. Ingen ska acceptera vad de håller på med. Och det här nya lagen är faktiskt bevis på hur Israels politik är. Vilka politiker som sitter vid makten och styr det landet.

Jag är mycket väl medveten om att alla judar inte stödjer Israels politik så jag verkligen är inte emot judar. Jag kommer från en judisk familj. Det är jag emot är Israels politik. I fall någon nu skulle misstänka något annat.

Inga kommentarer:

Konvertitgrupp för systrar

En gång i månaden på söndagar har vi speciell träff för konvertiter (kvinnliga)

Tid: 12-14

Under träffarna finns det stor chans till diskussion i olika frågor, hjälp med de praktiska delar när det gäller islam och lära sig grunden i islam. Även olika andra aktiviteter arrangeras.

Även icke muslimer som är intresserade av islam är välkomna till träffarna.

För mer information går det att skicka e-mail till yasse467@hotmail.com

Totalt antal besökare
Antal besökare denna månad
Antal besökare denna vecka
Antal besökare idag
Antal besökare online