onsdag 1 juni 2011

Vill ha en Onepiece


För ett tag sedan blev det inne med Onepiece och jag blev helt såld. Visa säger att den ser komiskt ut, sparkdräkt för vuxna, men jag bara älskar den. Skulle nog köpa den för länge sedan men det är bara en sak som stoppar mig och det är "cash". Den är inte precis det billigaste plaggen.

Så nu har jag hittat ett annat alternativ till kanske ha chans och bli en av de som äger en onepiece och det är att delta i Jessicas tävling på hennes blogg.

Hoppas. hoppas att det blir verkligen jag som får den. Å, så glad jag skulle bli. Jag som aldrig någonsin ens vinner något. Men som man brukar säga "hoppet är det sista som dör"


Inga kommentarer:


Totalt antal besökare
Antal besökare denna månad
Antal besökare denna vecka
Antal besökare idag
Antal besökare online