onsdag 1 juni 2011

Härligt med sommar


Imorgon är 1 juni. Officiellt sommar. Å vad jag älskar sommar. Det är verkligen det bästa årstiden. Sol och värme, äta glass ute och långa ljusa dagar. Kan det bli bättre. Så härligt att vi äntligen har fått lite värme här i Stockholm. Härligt att se träden och blommorna blomma ut.

För min del så är jag fortfarande mammaledig så det är verkligen skönt. Har ju jobbat nu i några år och inte kunnat vara ledig hela sommaren (som när man gick i plugget). Därför känns det verkligen underbart att kunna vara ledig och ta en dag i taget precis som man vill.

Blir tyvärr nog en sommar i Sverige. Fast det är nog helt ok för min del. Är det fint väder så är Sverige toppen på sommaren och man kan hitta på rätt mycket att göra. Först på listan står just nu besök på Grönan. Det har jag lovat min son så fort han börjar sommarlovet och sen får man ju se.

Glad sommar på er alla!


Inga kommentarer:


Totalt antal besökare
Antal besökare denna månad
Antal besökare denna vecka
Antal besökare idag
Antal besökare online