onsdag 17 augusti 2011

Chicco Liteway


Nu har jag äntligen köpt Chicco Liteway i Sapphire (blå) färg. Nu när det är sommarrea så var det verkligen att passa på. Även den här gången köpte jag från Köpbarnvagn.se och som vanligt super nöjd med deras snabba leverans. En annan bra funktion som jag tycker att de har är att om det är någon vara slut på lager så kan man trycka på bevakning, fylla i sitt email och när de har väl fått in själva varan så får man mail om det. Dessutom brukar det inte ta så mycket tid tills de får in.

Vagnen är jag nöjd med. Har provkört den lite med sonen i och det funkade helt ok. Jag anser inte att det är en varje-dag vagn utan precis vad det ska vara - en resevagn. Barnet sitter bra i, den har full liggläge och lätt att köra. Dock är den små skakig på ojämn underlag, man känner smått vibration i händerna. Det är i princip omöjligt att komma åt korgen i full liggläge dock är det väldigt lätt att ändra ryggstödet med enbart en hand.

För att vara en paraplyvagn så är den toppen. Ser verkligen fram emot att resa snart så att jag kan använda den. Kommer säkert även använda den de tillfällen då jag behöver en lätt, smidig vagn.

Har annars en Emmaljunga Nitro city som jag är otrolig nöjd med och den funkar toppen som vagn för varje dag. Även om den är lite stor i storleken så är den otrolig smidig att köra och barnet sitter/ligger verkligen bekvämt i den. Min son älskar sin vagn så han får fortsätta att njuta av den.

Inga kommentarer:


Totalt antal besökare
Antal besökare denna månad
Antal besökare denna vecka
Antal besökare idag
Antal besökare online