tisdag 9 augusti 2011

Osund middag


Det är nog känt för många att gå och handla mat när man är hungrig är aldrig en bra idé. Och speciellt inte när man är VERKLIGEN hungrig efter nästan en hel dags fasta.

Vanligtvisst så brukar jag gå och handla (om jag behöver det) på förmiddag, mitt på dagen. Då har jag inte hunnit bli så hungrig och i korgen åker ner precis det jag gick för till affären. Men nu var jag på väg hem, det är redan kväll, cirka två timmar kvar till solnedgången och jag kan inte låta bli att gå in i affären. Så klart är det enbart min mage som tänker och helst så skulle jag vilja köpa allt jag ser men nöjer mig med det jag är absolut sugen på. Det blir läsk och chips.

Man ska inte gå och handla när man är hungrig för att då finns det ett stort risk att middagen kommer bestå av chips och läsk. Som tur så har vi mat kvar från igår så jag behöver inte bryta min fasta med helt onyttiga saker.

Inga kommentarer:


Totalt antal besökare
Antal besökare denna månad
Antal besökare denna vecka
Antal besökare idag
Antal besökare online