söndag 3 juli 2011

Blogga från mobilen


Jag och tekniska prylar är inte alltid bästa kompisar. Ibland funkar det och ibland inte. Hur som helst. Har tänkt kanske försöka blogga från mobilen då och då. Tänkte att det kan vara passande aktivitet när man sitter i en tunnelbana och har inget att göra eller något liknande. Men problemet är att jag vet inte om jag kan.

Är det någon som vet hur man gör? Tips? Jag har en Sony Ericsson Vivaz (som på bilden) telefon. Tyvärr är det inte android utan något annat (vad vet jag inte :) ). Har internet på den så surfa kan jag.

2 kommentarer:

jana sa...

Jag tror det är enklast att blogga från datorn i ditt fall. Hade likadan som.du och det var segt och ville aldrig ladda upp hela sidan..
Verkar som ätt jag måste till Ikea forresten:))
Blev sugen efter att ha läst ditt Ikeainlagg:)

yasmine sa...

Jana, tack för kommentaren. Ja, det var typ det samma jag kom fram till också. Det bästa är nog använda dator.

Hittade ett sätt att skicka typ mms till bloggen men då måste det bli kort, kort och sen kom jag inte heller på hur man kan lägga till rubrik.

Ja, IKEA är alltid kul :))


Totalt antal besökare
Antal besökare denna månad
Antal besökare denna vecka
Antal besökare idag
Antal besökare online